Holdkort:
Inden kampen skal trænere / holdledere sørge for at få udfyldt holdkort med navn og nr. Det sker via DHF Håndbold App.
Kampresultat:
I forbindelse med Hjemmekampe er det trænerens ansvar at indrapportere kampresultatet til JHFs officielle hjemmeside / DHF Håndbold App. Det skal gerne ske lige efter kampen – kontrollere at det er sket både hjemme og ude.
Dommerbord:
Alle hold skal selv sørge for 2 personer til at passe dommerbord.
Vejledning til dommerbord kan findes her – TRYK HER
Det er vigtigt at det første hold der spiller henter dommerbordsmappen i cafeteriaet.
Musik anlæg:
Der er musik anlæg i både hal 1 og hal 2. Der er nøgle eller kodehængelås på skabene. Nøgle eller kode kan udleveres ved halinspektør Frank på 5152 6575.
Booking af mødelokale:
Kontakt Frank 5152 6575
Retningslinker for kampflytninger:
Kampflytninger bør begrænses mest muligt efter at turneringen er fastlagt.
Det koster klubben penge!!!
Hvis der flyttes til en træningstid, går det ud over de spillere, der ellers skulle have trænet. Men husk altid at se om den flyttede kamp kan lægges ind i det øvrige kampprogram, så der kan spares på dommere.
Vedr. flytninger efter turneringen er fastlagt, så skal følgende informationer sendes til Dennis:
- Kampnummer
- Nyt tidspunkt
- Spillessted
- Kontaktperson fra modstander
- Mobilnummer eller mail på modstanderkontakten.
Gælder for både hjemme og udebane kampe, hvis det er os der ønsker en flytning.
Pokalkampe:
Aftaler om Pokalkampe ( gælder både for børn, ungdom og senior hold)
Det er hjemmeholdets ansvar at få planlagt kampen, samt at få bestilt dommer(e).
Tidspunktet for kampen meddeles til Dennis.
Turneringsplanlægning:
Turneringen bliver planlagt i 2 omgange, 1. gang i september og 2. gang omkring jul. Sørg for at kontakte Jeres spillere, så vi kan tage højde for klasseture, skole arrangementer m.m.
Skulle I få alvorlig skader eller røde kort eller lign. så kontakt enten et medlem fra bestyrelsen eller Dennis.
Husk altid at overholde disse regler:
Målet for ungdomsarbejdet